8 هزار هکتار زمین تملک شده برای ساخت مسکن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 136
نویسنده : omid

مسکونی برای ساخت و ساز واحدهای مسکونی خبر داد. در پروژه مسکونی مسکن مهر خراسان رضوی، برای ساخت و ساز واحدهای مسکونی در مسکن مهر خراسان رضوی، 8174 هکتار زمین تملک شده است.

عملیات ساخت و ساز 721 واحد مسکونی در پروزه مسکن مهر خراسان رضوی، در حال حاضر به صورت نیمه تمام می باشد. مدیر کل بنیاد مسکن در استان خراسان رضوی، از احداث 5452 واحد مسکونی مسکن مهر در استان های زیر 25 هزار نفر خبر داد.

به گفته ایشان طرح ویژه مسکن مهر روستایی و بهسازی مسکن روستایی در استان خراسان رضوی، دارای مشکلاتی می باشد. یکی از مشکلات مسکن روستایی پاین بودن کیفیت مصالح ساختمانی در آن می باشد. از این رو این منازل مسکونی در برابر سوانح طبیعی از خود مقاومتی نشان نمی دهند و در پی سوانح طبیعی پیش آمده، شاهد ایجاد خسارات زیاد در املاک مسکونی و واحدهای مسکونی روستایی می باشیم.

طرح ویژه مسکن مهر روستایی با ایجاد انگیزه مسکن مقاوم در برابر حوادث طبیعی و مقاوم سازی مسکن روستایی در برابر سوانح طبیعی می باشد. حفظ هویت و معماری بومی و تامین جنبه زیباشناسانه روستا، از اولویت هایی است که برای ساخت و ساز واحدهای مسکونی در آن اتفاق افتاده است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com